Известие

Collapse
No announcement yet.

Разглобяване на централната конзола при 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разглобяване на централната конзола при 156

    В една друга тема обещах да направя снимки на самия процес на разглобяване на централната конзола, та ето ги и тях. Целта ми беше да сменя крушките на крайните две врътки за парното.

    Започвам с обясненията:

    1. Първоначален вид на таблото


    2. Разкопчаваме тик-так копчето на кожената протекция на скоростния лост.


    3. При това действие внимавайте много, защото протекцията в дъното си е захваната със щипки. Издърпвайте внимателно за да не счупите щипките!


    4. След като сме махнали протекцията се показват 4 винтчета, които трябва да развием Едното от тях се крие на снимката, но се ориентирайте по стрелките за местоположението му


    5. Идва ред на пепелника. Той се държи на две винтчета. След като ги развием, издърпваме пепелника внимателно напред, защото и той е захванат със щипка отзад Сваляте кабелаците свръзани към него.
    Същевременно можете да проверите и дали крушката му работи. Издърпвате пластмасовото "легенче" за тръскане, при което се открива гледка към нея. Върху нея има нахлузена гумена зелена капичка, като презерватив. Вадете я внимателно, че много лесно се къса ... аз моята я скъсах! Крушката се издърпва и се подменя!


    6. След като извадим пепелника се откриват още 2 винта за развиване. Развивате ги и тях!


    7. Стигаме до врътките. Вадят се напред!


    8. Все още нямам CD в колата, та затова си спестявам едно вадене на шейна Развивате 4-те винта ... горните два са за шестограм.


    9. Пластмасата е освободена. При вадене издърпайте надолу за да се освободи от щипките в горната си част.


    10. Откачете двете букси на аварийния бутон.


    11. От тук нататък в зависимост от целта Ви на работа, демонтирате блока на врътките за парното или блока, който държи 3-те уреда (бензиномер, часовник, температура двигател). И двата се държат на по 4 винта. В моя случай разглобявам блока на врътките. За освобождаването му човек трябва да е малко магьосник, защото почти няма място да се завърти и изтегли напред. Нямам снимки от процедурата, защото си скъсах нервите точно с това и не ми беше до снимане


    Блока за 3-те уреда (бензиномер, часовник, температура двигател) се издърпва без никакви усилия в сравнение с този на врътките.

    Дано да Ви е било полезно
    Last edited by wwweb; d.m.y г., 13:43.

  • #2
    Утре ще пробвам и аз само да си намеря шестограм
    156 1.8 TS

    Comment


    • #3
      Aми мерси.Определено ще е полезно , защото имам проблем точно с тези крушки.Дано модераторите се погрижат за тази тема , да не изчезне

      Comment


      • #4
        Е супер добре показано сега няма да ме е щубе че ше счупя нещо.
        Мерси
        Алфа 156 1.9JTD 2003

        Comment


        • #5
          Прибирането на блока с врътките беше определено доста по-лесно, отколкото изваждането му Един път хване ли му се цаката, след това лесна работа Обръща се наобратно и влиза

          Comment


          • #6
            много полезно!

            поздравления за снимките - много са детайлни и чисти и добре пасват на описанието на операцията.
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #7
              Едно евала и от мене.Много полезно инфо

              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
              EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
              EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

              Comment


              • #8
                !!!

                Много полезни снимки.Да благодарим на Колегата за усилията и желанието.

                Comment


                • #9
                  Евала колега. След като прегледах темата я извърших тази операция и благодарение на точното ти описание всичко мина просто перфектно. Мерси много за инфото, много ми беше полезно.
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    благодаря

                    Благодаря, колега. Имах нужда от точно това
                    Белисимата 156 1.8ТС 1999г.

                    Comment


                    • #11
                      Всичко хубаво, ами крушката чух че е по специална, та откаде си я намери
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                      Comment


                      • #12
                        Прочети последните ми коментари в тази тема:
                        http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 204#259204

                        Comment


                        • #13
                          Днес или тия дни мисля и аз да направя манипулацията за смяна на изгорели крушки при врътките.Ще се опитам да снимам точно процедурата по изваждане на самия блок с врътките.

                          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от cassillas
                            Днес или тия дни мисля и аз да направя манипулацията за смяна на изгорели крушки при врътките.Ще се опитам да снимам точно процедурата по изваждане на самия блок с врътките.
                            Ами отвинтват се 4-те винта, вадят се двете букси отзад, завърташ го наобратно и излиза. На самия блок има 2 винтчета торкс и след като ги развиеш стигаш до платката, на която са крушките. Това е общо взето ...

                            На мен лично ми беше доста трудно да извадя блока, тъй като почти няма място да се завърти. Дори откачих скобата на два кабела, които вървят вътре в таблото, че да мога да го промуша нагоре и завъртя. Въпросът е докато му се хване цаката, след това е лесно.

                            Comment


                            • #15
                              Да, безспорно мн добър пост.
                              В тази връзка, тъй като ми спря осветлението на уреда, който показва нивото на горивото, та как точно се сменя то, в смисъл знае ли някой как се изважда самото тяло и как се достига до лампичката отзад.
                              И може ли малко пояснения, относно как точно се маха коженият предпазител на скоростния лост.
                              10х
                              Alfa 156, 1.9 JTD
                              Alfa 166, 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X